Regulamin zakupu Abonamentu w Kotłownia Coworking

Realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej: RODO, ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm), pia-tek MARCIN PIĄTEK z siedzibą w Poznaniu, ul. Zwierzyniecka 7/2, 60-813 Poznań, REGON: 302350930, NIP: 9721054812, zwana dalej „Usługodawcą”, wprowadza niniejszy Regulamin.

  1. Definicje
    1. Biuropia-tek MARCIN PIĄTEK z siedzibą w Poznaniu, ul. Zwierzyniecka 7/2, 60-813 Poznań.
    2. Abonament – wybrany przez Klienta zestaw usług, szczegółowo opisany na stronie www.kotlowniacoworking.pl.
    3. Adres powierzchni do wynajęcia – ul. Engeströma 10, 60-571 Poznań, Kotłownia LOFT.
    4. System – strona internetowa pod adresem www.kotlowniacoworking.pl wraz z panelem płatności online.
    5. Formularz – elektroniczny formularz służący do zakupu Abonamentu.
    6. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupu Abonamentu.
    7. Umowa – umowa pomiędzy Usługodawcą a Klientem w zakresie świadczenia usług Abonamentu.
    8. Usługodawcapia-tek MARCIN PIĄTEK z siedzibą w Poznaniu.
  2. Zakup Abonamentu
    1. Zakup Abonamentu odbywa się poprzez System na stronie kotlowniacoworking.pl.
    2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Systemu z przyczyn od niego niezależnych.
    3. Klient zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia Formularza.
    4. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje potwierdzenie na e-mail.
    5. Po opłaceniu Abonamentu Usługodawca przesyła Klientowi Umowę oraz instrukcje dalszego postępowania.
    6. Zakup Abonamentu jest skuteczny w momencie podpisania Umowy i otrzymania zapłaty.
  3. Płatność
    1. Płatności dokonywane są za pomocą systemu Tpay.
    2. Klient otrzymuje potwierdzenie płatności na e-mail.
    3. W przypadku niezawarcia Umowy płatność jest zwracana na konto Klienta.
  4. Odstąpienie od zakupu Abonamentu
    1. Konsument może odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni.
    2. Oświadczenie o odstąpieniu można przesłać e-mailem na kontakt@kotlowniacoworking.pl.
    3. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni.
  5. Odpowiedzialność Usługodawcy
    1. Usługodawca zobowiązuje się do realizacji usług wynikających z Abonamentu.
    2. Nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia siły wyższej.
  6. Reklamacje
    1. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub na kontakt@kotlowniacoworking.pl.
    2. Usługodawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni.
  7. Dane osobowe
    1. Zakup Abonamentu wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych.
    2. Szczegóły dostępne są w Polityce Prywatności.
  8. Akceptacja regulaminu
    1. Akceptacja regulaminu jest wymagana do zakupu Abonamentu.
    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.